Cariere Radburg

Hai la Radburg!

Hai la Radburg!

Agent achiziții/ vânzări limba engleză și spaniolă

Suceava

Full-time 

Suceava

Full-time 

Cerințe:

  • Cunoașterea limbii engleze  (comunicare scrisă și orală) la nivel avansat; sau
  • Cunoașterea limbii spaniole (comunicare scrisă și orală) la nivel avansat;
  • Experiență anterioară în achiziții/ vânzări reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Atitudine pozitivă și proactivă;
  • Persoană comunicativă, punctuală și responsabilă;
  • Persoană capabilă să respecte termenele limită și sarcinile asumate;
  • Orientat/ă către rezultate și îndeplinirea targetului de achiziții/ vânzări.

Responsabilități:

  • Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți prin telefon și e-mail;
  • Îndeplinirea unui număr zilnic de apeluri carte potențiali clienți pentru a vinde sau colecta anvelope;
  • Identifică nevoile clienților și creează oferte personalizate pentru a finaliza procesul de achiziții/ vânzări;
  • Menține o comunicare deschisă cu clienții pentru a-i fideliza;
  • Promovează imaginea și produsele companiei; 
  • Se asigură că încasările respectă termenii prestabiliți;
  • Respectă procedurile de desfășurare a activităților;
  • Comunică cu departamentul de aprovizionare pentru a se asigura de disponibilitatea stocurilor;
  • Întocmirea rapoartelor periodice pentru managerul departamentului.

Beneficii:

  • Salariu motivant și bonusuri de performanță;
  • Laptop și telefon de muncă;
  • Loc de muncă stabil într-o companie ambițioasă ce se dezvoltă continuu;
  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică;
  • Suport și asigurarea integrării rapide în activitate.

Ne poți urmări pe  FacebookInstagramYoutubeTik TokPinterest și LinkedIn sau află mai multe despre noi aici. 😉

Alte posturi

Aplică aici

Alte posturi