Cariere Radburg

Hai la Radburg!

Hai la Radburg!

Account manager (B2B Sales)

Suceava

Full-time 

Suceava

Full-time 

Cerințe:

  • Experiență anterioară în vânzări – obligatoriu, account manager – un avantaj;
  • Cunoștințe de operare PC
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Atitudine pozitivă și proactivă;
  • Persoană comunicativă, punctuală și responsabilă;
  • Persoană capabilă să respecte termenele limită și sarcinile asumate;
  • Orientat/ă către rezultate și îndeplinirea targetului de vânzări B2B.

Responsabilități:

  • Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți prin telefon și e-mail;
  • Îndeplinirea unui număr zilnic de apeluri carte potențiali clienți pentru a vinde sau colecta anvelope;
  • Îndeplinirea targetului de account manager prestabilit împreună cu managerul;
  • Identifică nevoile clienților și creează oferte personalizate pentru a finaliza procesul de vânzare;
  • Menține o comunicare deschisă cu clienții pentru a-i fideliza;
  • Promovează imaginea și produsele companiei;
  • Se asigură că încasările respectă termenii prestabiliți;
  • Respectă procedurile de desfășurare a activităților;
  • Comunică cu departamentul de aprovizionare pentru a se asigura de disponibilitatea stocurilor;
  • Întocmirea rapoartelor periodice pentru managerul departamentului.

Beneficii:

  • Salariu motivant și bonusuri de performanță;
  • Birou în zonă centrală;
  • Laptop și telefon de muncă;
  • Suport și asigurarea integrării rapide în activitate.
  • Loc de muncă stabil într-o companie ambițioasă ce se dezvoltă continuu;
  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică.

Ne poți urmări pe  FacebookInstagramYoutubeTik TokPinterest și LinkedIn sau află mai multe despre noi aici. 😉

Alte posturi

Aplică aici

Alte posturi